BBQ 2021

11 09 2021

Joepie! Het sportseizoen gaat eindelijk weer beginnen. Dat moet gevierd worden, met een leuke bbq!

Voor wie is deze BBQ?

Al onze leden en hun ouders, broers, zussen, tante, opa en al onze talrijke sympathisanten zijn zeer welkom. Maakt niet uit of je pas lid bent, of al een oude rot. Ook iedereen die benieuwd is naar ons geweldig judokamp, komt hier als eerste al eens naar de leukste foto's kijken. Voor zij die al eetplannen hebben: kom gerust af voor een aperitiefje en een leuke babbel.

Wat is er te eten?

Voor €10 kan je à volonté aanschuiven voor groentjes, slaatjes en brood. Daarnaast betaal je maar €3 per vleesje. Er is keuze uit saté, worst, hamburgers, vegetarische burgers en ribbekens. Als je nog niet genoeg hebt, zijn er na het eten nog ijsjes te verkrijgen. Drank is verkrijgbaar aan schappelijke prijzen. Toogplakken op eigen risico.

Ik doe mee!

Super, schrijf je dan snel in (grote knop onderaan of rechts). Inschrijven kan tot en met 08/09/21 20u.

Betalen kan via overschrijving naar BE54 9731 8426 7597 met mededeling 'BBQ & NAAM' (bijv: 'BBQ Nicole Van den Mooter').

Iedereen is welkom vanaf 16u voor een gratis aperitiefje. Daarna steken we de bbq aan zodat de eersten om 17u30 kunnen aanschuiven.

Tot dan!

• Wanneer? 11/09/2021, vanaf 16u, eten vanaf 17u30
  • Waar? Zaal den Boom, Boomkensstraat 4 2531 Vremde
  • Wie? Iedereen van judoclub Boechout
  • Prijs? €10 voor groentjes à volonté, €3 per vleesje, dranken aan schappelijke prijzen
  • Inschrijven voor de bbq kan tot 08/09/21 20u, via de link hieronder.
  • Betalen kan via overschrijving naar BE54 9731 8426 7597 met mededeling 'BBQ & NAAM' (bijv: 'BBQ Nicole Van den Mooter')
  • Alles verloopt uiteraard veilig volgens de huidige coronaregels.