Gratis initiatie

Als je staat te popelen om met judo te beginnen is het nu het juiste moment! Iedereen die wil, mag de eerste twee weken gratis komen proberen. Zit je in het eerste leerjaar, dan ben je oud genoeg om judo te doen!

Onze jongste judoka's leren de eerste trainingen vooral correct vallen, om daarna over te gaan naar basisworpen en houdgrepen. De nadruk tijdens de trainingen ligt hier nog op het verfijnen van de motoriek. Neem hier een kijkje naar het aanbod in onze jongste groep.

Als je na deze vier trainingen wil inschrijven, betaal je slechts het inschrijvingsgeld voor de resterende trainingen. Voor een volledig kalenderjaar betaalt men slechts € 140 voor een eerste lid. Als je al een broer of zus hebt in Judoclub Boechout wordt het nog goedkoper.

De eerste weken kan je ook een judopak en gordel gebruiken van de club. Je betaalt dan gewoon een kleine waarborg en neemt de volgende training het judopak gewassen terug mee. De waarborg krijg je nadien uiteraard terug.

Je kan ook perfect in het midden van het seizoen inpikken, hoewel het eenvoudiger zal zijn als je in september begint, omdat dan de basisprincipes worden aangeleerd.

Heb je nog een vraag?

Laat het ons weten!