Laat me ons even voorstellen

Judoclub Boechout is een enthousiaste sportclub uit de gemeente Boechout. Ons judo aanbod is zowel voor de recreatieve als voor de competitieve judoka geschikt.

Onder leiding van een gemotiveerd en gediplomeerd trainerskorps wordt het judo onderwezen in een veilige en geanimeerde sfeer. Onze trainers worden bijgestaan door een bestuur van actieve en niet-actieve judoka’s van alle leeftijden.

Onze jongste judoka's zitten in het eerste studiejaar, en in de oudste groep kunnen niet alleen tieners maar ook volwassenen zich uitleven op de mat.

Maar wij zijn vooral meer dan alleen judo. Sinds 2001 wordt er jaarlijks een judokamp georganiseerd voor onze leden en daarnaast worden er tal van vrijblijvende nevenactiviteiten georganiseerd zoals een BBQ, een quiz en een nieuwjaarsdrink. Daarnaast engageert Judoclub Boechout zich als prominente medewerker van talrijke gemeentelijke initiatieven.