Wijnactie 2022

De eindejaarsperiode komt er aan en dan kan wijn niet ontbreken aan tafel. Daarom organiseert JCB dit jaar een wijnactie.
Koop dit eindejaar bij onze club uw wijn en uw feestmaaltijd zal eens zo goed smaken.

De wijnen

Wij bieden drie soorten Zuid-Afrikaanse wijnen aan in drie verschillende prijscategorieën.

Somerbosch– 8 EUR per fles

Chiraz/Merlot (rood) - Een evenwichtige wijn met een bouquet van vanillestokjes en geroosterde amandel. Een gulle smaak met een lange aanhoudende nasmaak.

Bellingham – Tree Series – 10 EUR per fles

Pear Tree White (wit) - Aangenaam exotisch, voorjaarsbloemen, acacia, rijpe peer en limoen, zacht en weelderig, sappig fijne zuren en bitters, opwekkende frisheid.
Big Oak Red (rood) - Diep robijnrood met uitbundige aroma's van donkere bessen, interessante eikenhoutkruiden en zwarte peper in de neus. Medium bodied en strak bij binnenkomst met sappige smaken van zwart en blauw fruit geborsteld met donkere chocolade en kruiden.

Warwick – First Lady – 12 EUR per fles

Chardonnay (wit) - Groene appel- en perensmaken springen uit het glas, gevolgd door tonen van ananas en grapefruit. In de mond volgen tonen van appel en limoen met een romige textuur en een frisse citrusfinish.
Carbernet Sauvignon (rood) - De wijn heeft een diepe en intense robijnrode kleur. De toets onthult veel rode bessen en zoete zwarte bessen, aangevuld met zoete vanille en chocolade eiken achtergrond en aangename kruiden ondertonen. De soepele, rijpe, ronde tannines maken deze wijn gemakkelijk

Prijs

Onze wijnen kunnen we aanbieden per hoeveelheid van 3 stuks van dezelfde soort (rood en wit niet combineerbaar). Per 6 flessen kunnen we 5 euro korting aanbieden (dus bij 12 flessen 10 euro korting, 18 flessen 15 euro,…)

Enkele voorbeelden:
- Ik bestel 3 flessen Somerbosch Chiraz/Merlot en 3 flessen Bellingham Pear Tree White en krijg 5 euro korting op mijn bestelling.
- Ik bestel 12 flessen Warwick Cabernet Sauvignon en ontvang 10 euro korting op mijn bestelling.

Bestellen

Uw bestelling is pas officieel zodra deze betaald is op rekeningnummer BE54 9731 8426 7597 met de mededeling

'Wijn' en 'Naam'
(bijv.: Wijn Nicole Van den Mooter)

Bestellen kan tot en met zondag 11 december.

Op het bestelformulier kan u ook de naam en voornaam achterlaten namens welk lid van JCB je de bestelling doet (indien van toepassing), onder onze leden is er namelijk een wedstrijd van kracht waarbij het lid met de meeste verkopen een fantastische prijs kan winnen.

Afhalen

Op zaterdag 17 december zal u uw bestelling kunnen komen afhalen te Sneppenbos in Boechout. Enkele dagen voor 17 december zal u nog een mail ontvangen met verdere informatie.