clubtornooi 2023

22 04 2023

CLUBTORNOOI

Op zaterdag 22 april organiseren we samen met JC Bonheiden een clubtornooi. Wil je dus eens kennis maken met competitiever vechten, maar dan tegen je eigen vrienden van de club? Dan kan dat hier!

Elk lid dat minstens in het eerste leerjaar zit kan inschrijven. Je wordt verdeeld in poules per gewichtklasse en gordel, zodat je tegen iedereen uit je poule eens kan vechten. Wij voorzien echte scheidsrechters en tijdopnemers voor een authentieke ervaring, en natuurlijk word je tijdens de wedstrijdjes geholpen door onze trainers.

Waar? Grote sporthal in Sneppenbos, Vremdesesteenweg 224, 2530 Boechout

Wanneer? zaterdag 22 april 2022, start om 13u30 (kom iets vroeger), einde wordt ingeschat rond 17u30

Wie? Alle leden van Judoclub Boechout of Judoclub Bonheiden van het eerste leerjaar of ouder

Inschrijven? Inschrijven kan hieronder tot en met 16 april en is gratis. Vergeet je zeker niet te wegen zodat iedereen in de juiste groep terecht komt.

Supporters? Supporters zijn uiteraard zeer welkom! Supporters jonger dan 12 jaar mogen gratis binnen, ouderen betalen €3 inkom. Drank en versnaperingen zijn aanwezig aan schappelijke prijzen.

Met dank aan onze sponsors!