Judoclub Boechout

Judoclub Boechout is een enthousiaste sportclub in de gemeente Boechout.

Ons judo aanbod is zowel voor de recreatieve als voor de competitieve judoka geschikt.

Onder leiding van een gemotiveerd en gediplomeerd trainerskorps wordt het judo onderwezen in een veilige en geanimeerde sfeer. Onze trainers worden bijgestaan door een bestuur van actieve en niet-actieve judoka’s van alle leeftijden.

Onze jongste judoka's zitten in het eerste studiejaar, en in de oudste groep kunnen niet alleen tieners maar ook volwassenen zich uitleven op de mat.

"Wij zijn vooral meer dan alleen judo."

Maar wij zijn vooral meer dan alleen judo. Sinds 2001 wordt er jaarlijks een judokamp georganiseerd voor onze leden en daarnaast worden er tal van vrijblijvende nevenactiviteiten georganiseerd zoals een BBQ, een quiz en een nieuwjaarsdrink. Neem zeker een kijkje in onze kalender om te zien welke activiteiten er op het programma staan. Daarnaast engageert Judoclub Boechout zich als prominente medewerker van talrijke gemeentelijke initiatieven.

Gouden label jeugdjudo

Judo Vlaanderen en Sport Vlaanderen belonen clubs met een kwalitatieve jeugdwerking. In 2023 behaalde Judoclub Boechout hierin het hoogst haalbare kwaliteitslabel. Een erkenning voor onze fantastische jeugdwerking. Dank aan alle trainers en vrijwilligers om mee dit label te behalen!

JJF2023

Gratis initiatie!

Wil je lid worden van deze plezierige club? Iedereen die wil, mag de eerste twee weken gratis komen proberen. Onze jongste judoka's leren de eerste trainingen vooral correct vallen, om daarna over te gaan naar basisworpen en houdgrepen. De nadruk tijdens de trainingen ligt hier nog op het verfijnen van de motoriek. Je kan ook perfect in het midden van het seizoen inpikken, hoewel het eenvoudiger zal zijn als je in september begint, omdat dan de basisprincipes worden aangeleerd.

Heb je nog vragen, neem dan zeker contact op!

Met dank aan onze sponsors!